Veelgestelde vragen over tassen bedrukken

Samples aanvragen, offerte aanvragen of pennen bestellen, we proberen het u zo eenvoudig mogelijk te maken. Hieronder vindt u de meest gestelde vragen. Uiteraard kunt u ook meteen contact met ons opnemen als u een vraag heeft.

Telefoon: 0599 414 212

Email: info@depromotassenwinkel.nl

1. Kan ik gratis samples aanvragen?

U kunt bij ons alle samples gratis aanvragen en deze worden u ook gratis toegezonden. Artikelen tot € 3,00 sturen wij u gratis toe en hoeven niet teruggestuurd te worden. Artikelen boven een productprijs van € 3,00 worden u gratis op zicht gestuurd. Deze artikelen dienen na bezichtiging terug te worden gestuurd. Na order of in overleg is het mogelijk dat u de artikelen toch kunt behouden.

2. Kan ik ook andere aantallen bestellen dan op de site vermeldt?

U kunt voor de meeste artikelen andere aantallen bestellen. Bel ons of vraag een offerte aan voor de gewenste aantallen. Op onze site kunt u bij Kies uw aantal afwijkende aantallen invullen.

3. Kan ik ook een andere bedrukking kiezen dan de standaard bedrukking?

Op onze site vermelden wij de meest gangbare drukmethode(s). Uiteraard kunnen tassen met diverse druktechnieken bedrukt worden. Naast zeefdruk of tampondruk is dit doming, gravure, borduring, transferdruk of full colour druk. Het kiezen van een andere druktechniek is afhankelijk van het materiaal van het artikel en de mogelijkheden. Bel ons of vraag een offerte met de door u gewenste druktechniek.

4. Kunnen artikelen ook eerder geleverd worden dan de aangegeven levertijden?

Komt u niet helemaal uit met de leverdatum? Geef dan uw gewenste leverdatum door. Vaak kunnen we de levertijd iets verkorten. Mocht dit niet mogelijk zijn dan hebben wij voor u een ruim aanbod in pennen en mogelijkheden die wel op tijd kunnen worden geleverd.

5. Kan ik artikelen in meer dan één kleur bestellen?

U kunt bij uw bestelling bij opmerkingen de gewenste kleuren aangeven. Uiteraard kunt u dit ook telefonisch met ons bespreken en aangeven.

6. Kan ik een gratis drukproef aanvragen?

U kunt bij ons een gratis drukproef aanvragen. Dit kan vóór of na een bestelling. Na de bestelling ontvangt u van ons altijd een drukproef. Uiteraard kunt u hierop wijzigingen aanbrengen. De order gaat pas in productie na akkoord op de drukproef.

7. Kan ik mijn bestelling tussentijds wijzigingen?

Zolang de drukproef niet is goedgekeurd kunt u wijzigingen aanbrengen in aantal, drukkleuren, model en kleur van het artikel. Na akkoord op de drukproef wordt een wijziging iets lastiger, maar in overleg zullen wij proberen wijzigingen alsnog door te voeren.

8. Hoe weet ik of mijn bestelling, sampleaanvraag, offerteaanvraag bij jullie goed is ontvangen?

U ontvangt van ons een bevestigingsmail. Wanneer u deze niet heeft ontvangen kunt u telefonisch contact met ons opnemen. In de regel ontvangt u na de bevestigingsmail een persoonlijke mail van één van onze medewerkers.

9. Hoe weet ik of mijn logo geschikt is om te bedrukken?

Tassen en andere artikelen hebben diverse drukformaten. U kunt uw logo mailen of via de bestelprocedure meesturen. Wij controleren voor u of het logo geschikt is. Wij geven u advies wanneer het logo te klein zal worden afgedrukt of als fijne details in het logo door inkt dichtlopen. 

10. Ik wil graag tekst bij mijn logo, kan dat?

Wij zetten teksten in gangbare lettertypes gratis voor u om naar een bestand dat geschikt is voor de drukmachine. Op de drukproef kunt u het resultaat zien van bijplaatsing van tekst.

11. Uit welke bedrukkingstechnieken kan ik kiezen?

Meer informatie over alle beschikbare druktechnieken vindt u hier.

12. Wat is een drukpositie?

Een artikel heeft doorgaans meerdere drukposities. Diverse tassen kunnen op verschillende zijden gedrukt worden. Een opdrukformaat van 300 x 150 mm op de 1 zijde betekent dat u tekst en logo in één drukgang kwijt kunt op een formaat van 300 x 150 mm..

13. Wat zijn instelkosten?

Instelkosten zijn kosten die gemaakt worden om de drukmachine in te stellen voor uw bedrukking. Hieronder valt onder andere de film, het instellen van de machine op de gewenste positie en het drukken in de juiste PMS-kleuren. Bij een herhalingsopdracht worden instelkosten opnieuw berekend, omdat de machine opnieuw ingesteld moet worden voor de nieuwe bedrukking.

14. Kan ik mijn bestelling annuleren?

Door omstandigheden kan het voorkomen dat u uw bestelling wilt annuleren. Wij zijn daarin flexibel. Echter, een annulering is niet meer mogelijk na een akkoord op de drukproef.

15. Betaal ik meer als ik mijn logo in meer drukkleuren wil laten bedrukken?

U betaalt per drukkleur. Instelkosten worden ook per drukkleur berekend, omdat de machine opnieuw wordt ingesteld met de volgende drukkleur en de volgende film. Bij full colour bedrukking betaalt u maar één keer instelkosten en één drukgang.

16. Kan ik een bezorgtijd afspreken?

U ontvangt vooraf van ons een datum met de verwachte levering. Een specifieke levertijd op de dag zelf kunnen wij niet geven. Uw artikelen worden bezorgd door een koeriersdienst (bijv. dhl), waarvoor getekend moet worden. U kunt uw artikelen op de verwachte leverdatum verwachten tussen 8 uur 's ochtends en 6 uur 's avonds. Doorgaans weten koeriersdiensten de openingstijden van uw bedrijf of instelling.

17. Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, wat kan ik doen?

Neem zo spoedig mogelijk na ontvangst van de artikelen, graag binnen 3 werkdagen, contact met ons op en bespreek met ons wat de klachten zijn. Zijn de artikelen beschadigd? Is de bedrukking niet naar wens? Laat het ons weten. Wij zullen de klacht samen met u oplossen.

18. Hoe betaal ik de artikelen?

U bestelt bij ons op factuur. Afhankelijk van ordergrootte betaalt u na ontvangst van de artikelen. Onze betalingstermijn is standaard 14 dagen na factuurdatum. In overleg kunnen andere betalingstermijnen of afspraken worden gemaakt. Voor orders boven € 1000,00 kan een deelbetaling vooraf worden gevraagd.

19. Heb ik ook garantie op mijn bestelde artikelen?

Alles over garantie vindt u in onze garantievoorwaarden. Uiteraard kunt en mag u van ons verwachten dat u artikelen ontvangt die datgene doen waarvoor ze bedoelt zijn. Heeft u klachten, ook buiten de garantieperiode om, overleg even met ons, we proberen uw klachten zo goed mogelijk op te vangen en te verhelpen. 

Contact